Μετά τα plug-in υβριδικά Clio και Captur, ήρθε η ώρα του Megane να αποκτήσει έκδοση με μπαταρία που φορτίζεται από εξωτερική πηγή. Χρησιμοποιώντας τεχνολογία που εξελίχθηκε από την ομάδα της Formula 1, οι μηχανολόγοι της Renault εξέλιξαν το υβριδικό σύστημα E-Tech.
Όπως στην περίπτωση του Megane Wagon, έτσι και το hatchback εφοδιάζεται με τον τετρακύλινδρο 1.6 βενζίνης και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, τα οποία αποδίδουν συνδυαστικά 160 ίππους. Η μικρή μπαταρία των 9,8 kWh προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως 50 χλμ. σε μεικτό κύκλο και έως 65 χλμ. στην πόλη (σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP). Η Renault δηλώνει μεικτή κατανάλωση 1,2 λίτρα ανά 100 χλμ. και 28 γρ. CO2 ανά χλμ, κάτι που σημαίνει ότι στη χώρα μας θα έχει μηδενικό εταιρικό φόρο.
Οι τιμές του Megane E-Tech Plug-in Hybrid αρχίζουν στη Γαλλία από τις 37.300 ευρώ, στο επίπεδο εξοπλισμού Business.
Το επόμενο Megane θα είναι ένας αμιγώς ηλεκτρικό crossover