Το νέο Honda HR-V e:HEV εξηλεκτρίστηκε

Με μινιμαλιστική σχεδίαση, πλούσια τεχνολογία, μεγάλους χώρους και κορυφαία αποδοτικότητα

Honda HR-V e:HEV 2021

Το νέο Honda HR-V e:HEV εξηλεκτρίστηκε

Με μινιμαλιστική σχεδίαση, πλούσια τεχνολογία, μεγάλους χώρους και κορυφαία αποδοτικότητα

Το νέο Honda HR-V e:HEV (hybrid electric vehicle) αποκαλύφθηκε πλήρως, με τους Ιάπωνες να δίνουν όλα τα στοιχεία του compact SUV τους. Διατίθεται αποκλειστικά ως υβριδικό, συνδυάζοντας ένα θερμικό με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έχοντας ως στόχο την αποδοτικότητα. Πατάει σε μια αναβαθμισμένη πλατφόρμα, σχεδιασμένη έτσι ώστε να φιλοξενεί ιδανικά τα εξαρτήματα του υβριδικού συστήματος και να προσφέρει αξιόλογους για την κατηγορία του χώρους.

Μια νέα σχεδιαστική φιλοσοφία, με κουπέ στοιχεία, που υπογραμμίζονται από το πιο κυρτό τελείωμα, καθιστούν το νέο HR-V e:HEV πιο κομψό και μοντέρνο. Το ιαπωνικό SUV έχει τώρα 10 χιλ. μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, αλλά παράλληλα είναι 20 χιλ. πιο χαμηλό συνολικά, σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Πατάει σε μεγάλους τροχούς 20 ιντσών, που ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου.

Magic… εσωτερικό

Στο εσωτερικό έχει δοθεί έμφαση στην καλύτερη διαχείριση των χώρων. Κάτι που παραδοσιακά η Honda προσφέρει στα μοντέλα, χάρη στις έξυπνες λύσεις που διαθέτει. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στα υλικά, που παρέχουν την αίσθηση ποιότητας και αντοχής στο χρόνο. Ο οδηγός τώρα κάθεται 10 χιλ. πιο ψηλά, έχοντας εποπτική και απρόσκοπτη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις.

Βελτίωση έχει επιτευχθεί και στον τομέα της άνεσης. Τα καθίσματα είναι νέας γενιάς, χωρίς ελατήρια, που μειώνει την κούραση στην καθημερινή χρήση. Οι πίσω επιβάτες έχουν 35 χιλ. μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια τους. Τα έξυπνα καθίσματα Magic Seat έχουν διατηρηθεί και ανεβάζουν κατακόρυφα το δείκτη ευελιξίας και πρακτικότητας. Παρέχουν τη δυνατότητα αναδίπλωσης προς τα κάτω ή προς τα επάνω, ανάλογα με τις ανάγκες.

Απόδοση και οικονομία

Το υβριδικό σύστημα του νέου HR-V e:HEV αποτελείται από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που συνδυάζονται με ένα θερμικό βενζίνης 1.5 i-VTEC. Η συνδυαστική ισχύς είναι 131 ίπποι (96 kW) και 253 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Το σύστημα e:HEV περιλαμβάνει τρία drive modes, που επιλέγονται αυτόματα ανάλογα με τις απαιτήσεις. Σε κάθε περίπτωση το αυτοκίνητο εκκινεί ηλεκτρικά, περνώντας στην υβριδική λειτουργία όταν ο οδηγός πιέσει δυνατά το δεξί πεντάλ.

Διαθέσιμα είναι τρία προγράμματα οδήγησης Sport, Normal και Econ. Επιπλέον, μέσω του λεβιέ ταχυτήτων υπάρχει η δυνατότητα επιλογής του B mode, που φροντίζει για την ανάκτηση ενέργεια. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στον τομέα της ασφάλειας. Το Honda Sensing είναι για πρώτη φορά διαθέσιμο στο μοντέλο. Προσφέρει μια σειρά εξελιγμένων συστημάτων υποστήριξης του οδηγού.

Κάνοντας χρήση κάμερας και ραντάρ, αλλά και ενός νέου εξελιγμένου υπολογιστή, παρουσιάζεται σημαντικά βελτιωμένο. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει, βελτιωμένη νυχτερινή λειτουργία των Pedestrian Collision Mitigation Steering System και Collision Mitigation Brake System (CMBS), που πλέον ανιχνεύουν επερχόμενα οχήματα, ποδήλατα και μοτοσικλέτες, ώστε να ενεργοποιήσουν τα φρένα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!