Sauber 2024
Sauber
H διετία 2024-2025 είναι μεταβατική για τη Sauber,
που προετοιμάζεται να γίνει εργοστασιακή ομάδα της
Audi το 2026.
Από τα μέσα της περυσινής χρονιάς, ο James Key επέστρεψε στην ομάδα ως τεχνικός διευθυντής έχοντας έρθει από τη McLaren, όπου συνεργαζόταν με τον νυν CEO της Sauber, Andreas Seidl, ο οποίος αποφεύγει τα φώτα της δημοσιότητας, αλλά κάνει τη σημαντική δουλειά στο παρασκήνιο.
Τα δείγματα από τις δοκιμές προετοιμασίας ήταν καλά, η Sauber εξυγίανε δύο βασικά προβλήματα του παλιού μονοθεσίου της, τη σταθερότητα του πίσω μέρους στις γρήγορες στροφές και την υψηλή οπισθέλκουσα, οπότε σε κάποια Grand Prix ενδέχεται να μπορεί να μπει στη μάχη με τις Racing Bulls και Williams.
Κινητήρας: Ferrari
Κιβώτιο: Ferrari
Περίβλημα κιβωτίου: Sauber
Έδρα: Hinwil, Ελβετία
Αεροδυναμική σήραγγα: Hinwil
Ίδρυση ομάδας: 1970
Ιδιοκτησία: Longbow Finance (75%), Audi (25%)
Προηγούμενες ενσαρκώσεις: Sauber (1993-2005), ΒΜW Sauber (2006-2010), Sauber (2011-2018), Alfa Romeo (2019-2023)
Ντεμπούτο στην F1: GP Nότιας Αγρικής 1953
21 Σεζόν στην F1
Καλύτερη θέση σε Πρωτάθλημα Κατασκευαστών: 4η (2001)
Καλύτερη θέση σε Πρωτάθλημα Οδηγών: 8η (Nick Heidfeld, 2001)
373 Εκκινήσεις σε GP
Καλύτερη θέση σε GP: 2η
Καλύτερη θέση εκκίνησης: 2η
3 Ταχύτεροι γύροι
10 GP στο βάθρο
10 παρουσίες στο βάθρο
513 βαθμοί
36.875 Αγωνιστικοί γύροι
180.824 Αγωνιστικά χλμ.
7 GP επικεφαλής
25 Γύροι επικεφαλής
133 Χλμ. επικεφαλής
Πρωτάθλημα Κατασκευαστών 2023: 9η
Οδηγοί
77. Valtteri Bottas
Έπειτα από ορισμένες καλές εμφανίσεις στην αρχή του 2022, έχουμε λίγο ξεχάσει τον Valtteri Bottas, που πολλές φορές περιορίζεται σε ανώνυμες εμφανίσεις. Βέβαια, το περυσινό μονοθέσιο της Alfa Romeo δε βοήθησε, αλλά και ο ίδιος ο Φινλανδός δεν ξεχώρισε. Και θα πρέπει να το κάνει αν θέλει να τραβήξει την προσοχή της Audi, που θα αγοράσει την ομάδα. Ωστόσο, ο Bottas πρέπει λίγο να βγει από την αρκετά χαλαρή προσέγγιση που έχει υιοθετήσει από τότε που μετέβη στην ομάδα του Hinwil και να θυμίσει περισσότερο τον πιο συνεπή εαυτό που επιδείκνυε στη Mercedes. Όταν παρουσιάζονται ευκαιρίες που το μονοθέσιο της Sauber έχει τη δυνατότητα να διεκδικήσει βαθμούς, χρειάζεται έναν οδηγό που θα είναι σε θέση να τους εγγυηθεί και αυτός είναι ο ρόλος του Bottas, δεδομένης της μακροχρόνιας εμπειρίας του.
Εθνικότητα: Φινλανδός
Ημερομηνία γέννησης: 28.08.1989
Τοποθεσία γέννησης: Nastola
Ύψος: 1,73 μ.
Ντεμπούτο στην F1: GP Αυστραλίας 2013
12 Σεζόν στην F1
Καλύτερη θέση σε Πρωτάθλημα: 2ος (2019, 2020)
222 Εκκινήσεις σε GP
10 Νίκες
67 Βάθρα
20 Pole Position
19 Ταχύτεροι γύροι
2 Hat trick
1.797 Βαθμοί
12.499 Αγωνιστικοί γύροι
63.113 Αγωνιστικά χλμ.
38 GP επικεφαλής
728 Γύροι επικεφαλής
3.826 Χλμ. επικεφαλής
Προηγούμενες ομάδες: Williams (2013-2016), Mercedes (2017-2021), Alfa Romeo (2022-2023)
Πρωτάθλημα 2022: 15ος
24. Zhou Guanyu
Ακόμη και από την πρώτη του σεζόν στη Formula 1, το 2022, o Zhou απέφευγε τα λάθη και πέρυσι βρέθηκε αρκετές φορές μπροστά από τον team-mate του στις κατατακτήριες δοκιμές. Συμπαθής ήσυχος και εργατικός, ο πρώτος Κινέζος οδηγός της Formula 1 εισέρχεται στην τρίτη του σεζόν με την ομάδα και φέτος θα έχει για πρώτη φορά την ευκαιρία να αγωνιστεί στο Grand Prix της πατρίδας του, Κίνας, μία πολύ σημαντική αγορά για τη Formula 1. Ωστόσο, δεν έχει δείξει αυτό το κάτι παραπάνω που περιμένει κανείς από τους κορυφαίους οδηγούς, αν και το περυσινό μονοθέσιο της ομάδας σίγουρα δεν τον βοήθησε να κάνει κάτι τέτοιο.
Εθνικότητα: Κινέζος
Ημερομηνία γέννησης: 30.05.1999
Τοποθεσία γέννησης: Σαγκάη
Ύψος: 1,73 μ.
Ντεμπούτο στην F1: GP Μπαχρέιν 2022
2 Σεζόν στην F1
Καλύτερη θέση σε Πρωτάθλημα: 18ος (2022, 2023)
44 Εκκινήσεις σε GP
Καλύτερη θέση τερματισμού: 8ος
Καλύτερη θέση εκκίνησης: 5ος
2 Ταχύτεροι γύροι
12 Βαθμοί
2.304 Αγωνιστικοί γύροι
11.573 Αγωνιστικά χλμ.
Προηγούμενες ομάδες: Alfa Romeo (2022-2023)
Πρωτάθλημα 2023: 18ος
Proud Project Team
Υπεύθυνος έκδοσης: Βαγγέλης Κιούσης
Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Λημναίος
Κείμενα & Design: Φαμπρίτσιο Λαζάκις
Επιμέλεια: Νόνικα Βλασσοπούλου
Development: Κομνηνός Δουλγκέρης
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27 Φεβρουαρίου 2024